Πέμπτη, Ιανουαρίου 30

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ

Γιακουμάτος: Στόχος τους είμαι εγώ

Πρώτη καταχώρηση: 30/01/2014 - 11:30
Τελευταία δημοσίευση: 11:30Πολιτική
BINTEO-Γιακουμάτος: Στόχος τους είμαι εγώ
Γιακουμάτος: Στόχος τους είμαι εγώ

Απάντηση για τις διώξεις που ασκήθηκαν κατά της συζύγου και του αδελφού του για φορολογικές παραβάσεις, μία υπόθεση που αφορά τον οίκο ευγηρίας, τον οποίο διατηρεί η οικογένεια στο Νέο Ψυχικό, έδωσε ο βουλευτής της ΝΔ, Γεράσιμος Γιακουμάτος, αναφέροντας ότι στόχος ήταν ο ίδιος.
«Αυτό που ήθελαν να στοχεύσουν ήταν τον πολιτικό Γεράσιμο Γιακουμάτο. Αυτό είναι κατασκευασμένο και θα αποδειχθεί σύντομα», επεσήμανε ο κ. Γιακουμάτος, τονίζοντας ότι έχουν επιχειρήσει πολλές φορές να τον βγάλουν από τη Β΄ Αθηνών. «Θα είχα φύγει από μόνος μου, αλλά με πεισμώνουν κάθε φορά» υπογράμμισε ο βουλευτής της ΝΔ.
«Να ρίξω τη ΝΔ; Αν είχα μία εναλλακτική λύση θα το είχα κάνει», είπε ο κ. Γιακουμάτος, προσθέτοντας: «Τέτοια αλητεία δεν περίμενα ούτε στην Ταγκανίκα, πριν 500 χρόνια».
Μεταξύ άλλων, ο κ. Γιακουμάτος δήλωσε ότι έχει στοιχεία ότι παρακολουθούσαν το σπίτι του εδώ και έναν μήνα.   enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου