Παρασκευή, Οκτωβρίου 25

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΡΩΜΟΚΑΝΑΛΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΙΣΕ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ

Συγκλονιστικές εξελίξεις: Η Ρούσεβα είναι η μητέρα της Μαρίας


Ειμαι πολύ απογοητεμένος γιατί με αυτά που συμβαίνουν στην ελληνική κοινωνία διαπιστώνω, ότι οι πολιτικοί που μας κυβερνούν είναι εγκληματίες.Το δυστύχημα είναι ότι ο φτωχός ελληνικός λαός είναι αδύναμος να αντιδράσει.Το ίδιο αδύναμος είμαι και εγώ έτσι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να τους βρίζω και να τους φτύνω ,αν και καταλαβαίνω ότι αυτοί οι αλήτες δεν τους νοιάζει ,εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι να εκπροσωπούν όσο πιο πιστά γίνεται τους έλληνες και ξένους τοκογλύφους και τραπεζίτες.Παρακολούθησα από τα βρωμοκάναλα την ιστορία και το δράμα της μικρής Μαρίας και μαύρισε η ψυχή μου.Αλήθεια ποιός μπορεί να σταματήσει από τον κατήφορο που οδηγούν την ελληνική κοινωνία οι άχρηστοι πολιτικοί που μας κυβερνουν.Αλήθεια δεν πρέπει να δικαστούν 'ολοι 'οσοι ψήφισαν τα εγκληματικά μέτρα εις βάρος των μη προνομιούχων ελλήνων πολιτών.Γιατί ο πρόεδρος της δημοκρατίας δεν παραιτείται.Πως είναι δυνατόν να βλέπει να συμβαίνουν αυτά τα εγκλήματα σε βάρος των μικρών παιδιών και να μην παραιτείται.Υπάρχει η μεγαλύτερη ηθική κρίση που γνώρισε ποτέ η πατρίδα μας και ο ελληνικός λαός είναι αδύναμος να αντιδράσει.Το βρώμικο κράτος είναι πολύ καλά οργανωμένο έχει ένα πολύ μεγάλο μέρος της νεολαίας προσλάβει αστυνομικούς, με μισθούς πείνας για να τους προστατεύει από οποιαδήποτε αντίδραση που μπορεί να σκεφθούν οι αδύναμοι έλληνες φτωχοί πολίτες. ΜΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου