ΕΘΝΟΣ On Line
13:59 25/9
13:59 25/9
ΚΟΙΝΩΝΙΑ:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
- Μενδώνη: Υπάρχει τέταρτο θύρωμα στον τύμβο της Αμφίπολης 25/9
- Εκαναν δουλειές με προσωπικά δεδομένα 5 εκατ. φορολογουμένων 25/9
- Εθαψαν ζωντανή μια 45χρονη στην Περαία! 25/9
- Στοιχεία-σοκ: 200.000 ασθενείς με άνοια στην Ελλάδα 25/9
- Δύο νέα βραβεία στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» 25/9
- Ραγδαία επιδείνωση του καιρού από το απόγευμα 25/9
- Λοβέρδος: Βαθμολογικά και όχι εισοδηματικά τα κριτήρια για τις μετεγγραφές 25/9
- Στην αντεπίθεση οι δήμαρχοι για την αξιολόγηση 25/9
- Χριστοφιλοπούλου: Δεν πρέπει να υπάρχει το 15% στο σύστημα αξιολόγησης 25/9
- Ενας 38χρονος νεκρός από πυρκαγιά σε σούπερ μάρκετ στη Ρόδο 25/9
- Αυξάνονται σε 14 οι πρώτοι σταθμοί της γραμμής 4 του μετρό 25/9
- Καταδίκη αναισθησιολόγου για το θάνατο 13χρονης στο χειρουργείο 25/9
- Ποια προϊόντα επιτρέπεται να πωλούνται στα κυλικεία των σχολείων 25/9
- Καταθέσεις οκτώ υπόπτων για το μπλόκο στην Ιερισσό 25/9
- Ολο και περισσότεροι Ελληνες μαθαίνουν γερμανικά 25/9
Δίπλωμα Αυτοκινήτουστην Σχολή Οδηγών ΜΙΝΙ. |
ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2015 ΞΕΚΙΝΑ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
Αυξάνονται σε 14 οι πρώτοι σταθμοί της γραμμής 4 του μετρό
Στα τέλη του 2015 αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή της πρώτης φάσης
της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας. Το μήκος της νέας γραμμής θα είναι
περίπου 13 χλμ, με 14 τελικά σταθμούς, και όχι εννιά όπως αρχικά είχε
ανακοινωθεί, ενώ οι συρμοί της γραμμής θα κινούνται χωρίς οδηγό.
Αυτά ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε συνέντευξη Τύπου, στην οποία παραβρέθηκαν ο
δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης
Παπαδόπουλος και ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρήστος Τσίτουρας.Η νέα γραμμή θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο και θα αναμένεται να ολοκληρωθεί σε επτά χρόνια.
Το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής, που θα ξεκινήσει από το Άλσος Βεΐκου και θα καταλήξει στο Γουδή, περνώντας μέσα από πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι και την περιοχή του Ζωγράφου, θα εξυπηρετεί 220.0000 επιβάτες ημερησίως.
Σημαντικά θα είναι και τα περιβαλλοντικά οφέλη, καθώς υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν στους δρόμους του λεκανοπέδιου 53.000 λιγότερα ΙΧ αυτοκίνητα την ημέρα.
Για πολύ σημαντικό έργο έκανε λόγο ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. «Η γραμμή 4 καλύπτει ένα εμφανές κενό» τόνισε, σημειώνοντας ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική και η διαβούλευση με τις τοπικές κοινωνίες.
Ο προϋπολογισμός του συγκεκριμένου έργου θα ανέλθει στα 1,2-1,3 δισ. ευρώ, και οι πόροι θα εξασφαλιστούν μέσω δανείων από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (800 εκατ.) και από το ΕΣΠΑ της περιόδου2014–2020).
Η γραμμή 4, όταν ολοκληρωθεί στο σύνολο της (θα φτάσει δηλαδή μέχρι τη Λυκόβρυση, όπως ήταν ο αρχικός σχεδιασμός), θα έχει μήκος 32 χλμ, με 30 σταθμούς και προϋπολογισμό 3,3 δισ. ευρώ. Περισσότεροι από 500.000 επιβάτες θα εξυπηρετούνται καθημερινά, ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα μειωθούν κατά 480 τόνους ημερησίως.
Με την ολοκλήρωση της Α φάσης, 17 συρμοί, όλοι νέας τεχνολογίας, που θα κινούνται χωρίς οδηγό, θα εξυπηρετούν τη νέα γραμμή, ενώ όταν θα κατασκευασθεί και θα λειτουργήσει μέχρι τη Λυκόβρυση, οι συρμοί θα φτάσουν τους 38.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου