Πέμπτη, Οκτωβρίου 9

Π0ΙΗΣΗ

   
Nikolas Saliveros
5 Οκτωβρίου στις 2:29 μ.μ.
 
Ο βρόχος και το δάχτυλο

Δεν φταίω που κρεμάστηκες, ας όψεται ο τόπος,
είν’η θηλιά, για να σωθώ, πρόσφορος ένας τρόπος.
Επάνω απ’ το πτώμα σου το δάχτυλο σηκώνω,
τον ένοχο εγώ θα βρω ,στον άδικο σου φόνο.

Μαζί με τους οικείους σου και’ γω αναστενάζω,
κρατώ ψηλά το δάχτυλο και δεν το κατεβάζω.
Βρόχο και δάχτυλο οι οχτροί, λιποψυχούν που βλέπουν,
και τα φευγιό μου, ημέτεροι, εύκολα αποτρέπουν.

Φτωχέ νεκρέ που κείτεσαι άδικα μες το χώμα,
το δάχτυλο μου σου κουνώ κι ’ορκίζομαι ακόμα,
το ένοχο όταν θα βρω, σιμά σου θα τον στείλω,
γιατί αθώος είμαι εγώ κι’ «ανήθικο» έχω φίλο.

Το δάχτυλο κι’ αυτός κινεί, τάχα να φοβερίσει ,
βρόχο μου δείχνει, με σχοινί, που το’χω χρηματίσει.
Ξεχνά επίσης το ρητό « Δάχτυλο σηκωμένο,
γίνεται «βρόχος», αν σε βρεί, πάνω του καθισμένο»

Δεν φταίω που κρεμάστηκες, ας όψεται ο τόπος,
μόνος σου έραψες θηλιά ,για με δεν ήταν κόπος.
Το λείψανο σου εγγύηση, για το δικό μου θρόνο,
λυπάμαι,... ήσουν ένοχος, γι’αυτό δεν μετανιώνω.

Δάχτυλο σηκωμένο, δείχνει αλαζονεία
και θύμα της μοιραίο είναι η κοινωνία.

Σάλος
Ο βρόχος και το δάχτυλο Δεν φταίω που κρεμάστηκες, ας όψεται ο τόπος, είν’η θηλιά, για να σωθώ, πρόσφορος ένας τρόπος. Επάνω απ’ το πτώμα σου το δάχτυλο σηκώνω, τον ένοχο εγώ θα βρω ,στον άδικο σου φόνο. Μαζί με τους οικείους σου και’ γω αναστενάζω, κρατώ ψηλά το δάχτυλο και δεν το κατεβάζω. Βρόχο και δάχτυλο οι οχτροί, λιποψυχούν που βλέπουν, και τα φευγιό μου, ημέτεροι, εύκολα αποτρέπουν. Φτωχέ νεκρέ που κείτεσαι άδικα μες το χώμα, το δάχτυλο μου σου κουνώ κι ’ορκίζομαι ακόμα, το ένοχο όταν θα βρω, σιμά σου θα τον στείλω, γιατί αθώος είμαι εγώ κι’ «ανήθικο» έχω φίλο. Το δάχτυλο κι’ αυτός κινεί, τάχα να φοβερίσει , βρόχο μου δείχνει, με σχοινί, που το’χω χρηματίσει. Ξεχνά επίσης το ρητό « Δάχτυλο σηκωμένο, γίνεται «βρόχος», αν σε βρεί, πάνω του καθισμένο» Δεν φταίω που κρεμάστηκες, ας όψεται ο τόπος, μόνος σου έραψες θηλιά ,για με δεν ήταν κόπος. Το λείψανο σου εγγύηση, για το δικό μου θρόνο, λυπάμαι,... ήσουν ένοχος, γι’αυτό δεν μετανιώνω. Δάχτυλο σηκωμένο, δείχνει αλαζονεία και θύμα της μοιραίο είναι η κοινωνία. Σάλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου