Πέμπτη, Ιανουαρίου 22

   
 
   Facebook
 
   
   
 
Ο Nikolas Saliveros δημοσίευσε στο Χρονολόγιο σας
 
   
Nikolas Saliveros
22 Ιανουαρίου στις 10:30 π.μ.
 
Κι'αλλο εκ του τάφου

Η Σονάτα των Εκλο.γών
Ή παρήχησης του λό-(γου μύθοι),
όπως να πούμε κωλο-.(κύθι))

Ήρθε και πάλι η ώρα των εκλο………….. (γών)
παίρνω αγκαζέ τη συμβία μου ΚΛΩΚΛΩ
και τον παλιό-καλό καιρό αναπολώ.
Μα όμως πέφτω σε αφόρητη κυκλο………..(φορία)
και να γλυτώσω, το Θεό παρακαλώ.

Και η συμβία μου σαν κότα κλω……………(σα)
που όλη μέρα δεν βάζει γλώ…………….(σσα)
σε όποια βλέπει βγάζει λό…………………(γο).
Εγώ θωρώ τους και γελώ
και ως εκ τούτου μερακλό…………………(νομαι)

Πάντα ψηφίζω στις Εκλο…………………(γες).
είμαι φρονήματος ακλο…………………..(νητου)
κι’αντι κηφήνες να κλω………………………(τσώ)
τη μοίρα μου ανακυκλώ…………………….(νω)
και μαλακία αντανακλώ

Διαπιστώνω εντελώ………………………….(ς)
εχάθη παλι της «Ιδέας» ο λό………………….(γος)
Οίκαδε στρέφω απολωλό…………………(ς)
βρίζω τον κάθε λω …… (ποδύτη)
ψήφο του δίκιου ξαναβαφτίζω στο μυαλό
και τη συμβία μου φιλώ.

Σάλος 2004
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου