Σάββατο, Αυγούστου 8

   
 
   Facebook
 
   
   
 
Ο Nikolas Saliveros δημοσίευσε στο Χρονολόγιο σας
 
   
Nikolas Saliveros
8 Αυγούστου στις 4:40 μ.μ.
 
Τραγικογραφίες
--
«Πολιτικά Συστήματα»
Γέροντας ορθολογιστής της παλαιάς Ρωσίας
με φόβο ,από συνήθεια μού'λεγε μυστικά
Νεος ,μου απαγόρευαν να είμαι αντιρρησίας,
τώρα μιλώ, όμως πεινώ δεν έχω γιατρικά.
///
Πίσω τότε ο γκρεμός ήταν και μπρός το ρέμα
μα ίδιο βλέπω σήμερις να πλημμυρεί το ψέμα.
Φίλε, λόγια μεγάλα πίβουλα θολώνουνε το όμμα,
του άτυχου, του άκληρου, μέχρι να μπεί στο χώμα.
///
Γέροντας τώρα και εγώ σε χώρα Ευρωπίας,
αναδιφώ μες το μυαλό, καθόλου μυστικά,
πως ζούνε πάντα οι λαοί, εντός μιας εντροπίας
μες σε κλουβιά συστήματα, που λέν πολιτικά.
///
Σ’ αυτά ο νόμος φτιάνεται και πάντα βασιλεύει,
πάνω στης φύσης τις αρχές, μα δίχως να γιατρεύει.
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου