Παρασκευή, Φεβρουαρίου 20

   
 
   Facebook
 
   
   
 
Ο Nikolas Saliveros δημοσίευσε στο Χρονολόγιο σας
 
   
Nikolas Saliveros
20 Φεβρουαρίου στις 10:36 π.μ.
 
Αποκριά λοιπόν και πάλι,
Ντυνόμαστε γέλιου μια μάσκα όλοι,
αν και μονίμως τη φορούνε οι «Διαβόλοι».
Εμείς , ξανά θα φάμε ένα ξερό φασόλι
κι’οι «Διάβολοι» δεν σταματούνε τη φαιδρά κραιπάλη.

ΑΠΟΚΡΕΩ-

Η τρελή αποκριά, ήλθε και’ φέτος
κι’ ο καθένας ,είτε πλούσιος είτε “ρέστος”
προσπαθεί να μήν περάσει νέτος-σκέτος.

«Λίγοι» τρώνε ό,τι βλέπουνε
και μύριοι βλέπουν ,όσους τρώγουνε.
Και οι τσάτσοι τους «Ολίγους» λιβανεύουνε.

Απόκρεω,σημαίνει -μη τρώς κρέας
“διά να διάγεις τας ημέρας σου ωραίας”
όμως φεύ … όλοι γεμίζουν τας σκελαίας.

“Τάδε έφη” θα μου πείτε,ο Περικλέτος
εγώ όμως διαψεύδω σας ..καθέτως
ίδια η ζωή ,όπως παληά και φέτος
……και του χρόνου………….

Σάλος’2003

Αποκριάς συνέχεια
μ’ευτράπελες βωμολοχίες
δίχως παρεξήγησης αψιμαχίες.
Πόνημα που ποτέ δεν τελειώνει,
σαν το «φόρο» που συνήθως «περαιώνει»

ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
ΔΗΜΟΣΙΩΝ….σσσ “ΧΕΣΕΩΝ”

Τα έμμετρα και μη, γνωστά ή αγνωστα, κείμενα που περιέχονται στο παρόν δελτίον,
έχουν συρραφεί(διάβαζε συνονθύλευμα) απο τον υπογράφοντα
και αντανακλούν ψιθύρους και επιβεβαιωμένες
…πληροφορίες που κυκλοφορούν στην εγχώρια αγορά.
Προορίζονται ,
αποκλειστικά και μόνο για ενήλικα επιλεγμένα στελέχη και φίλους.
Απαγορεύεται,
η άσκοπος κοινοποίησις και ιδιαίτερα εις “παίδας”.
Επιτρέπεται,
η πλήρης και κατάλληλος αναδημοσίευση και εφαρμογή,
κατά βούληση ή και..”εξ’ανάγκης”.
++++++++++

ΚΩΛΟΥ ΕΠΕΑ
“…προσιούντος γαρ αυτού,
μέγα πάνυ απέπαρδον»
Αριστοφάνης
...όταν αυτός(ο.. κύριος) εμπήκε
βροντερή κλανιά εβγήκε..(απο τους άλλους κυρίους..)
(κοινώς”μόλις μπήκε(ο κ.…) ,όλοι τον κλάσανε”)
++++++++
“Λόγια του κώλου” ,ευτράπελα και του «αέρα»,
θα σχολιάσουμε,
γέλιο και ίσως..σκέψη, για μιά ακόμη μέρα,
να μη χάσουμε.
+++
Ενα βιβλίο ίσως ήλθ’η ώρα να γραφτεί,περί του κώλου,
από γνώσεις κι’εμπειρίες γενικώς,του κόσμου όλου.
Αφού αδικιμένος είν’ο κώλος απ’τη φύση,
που μονάχα <άναθρες>κραυγές τούχει αφήσει.

Κι’επειδή μπορεί περί … “εδρας”ομιλών,
να’χω και διαμαρτυρίες,
γράψτε κι’εσείς, από “καθ’έδρας”τις δικές σας εμπειρίες.
Περί κώλου,το ανάγνωσμα λοιπόν
κι’ αφουγκραστείτε….
Λάβατε θέση “οκλαδόν”
κι’από το διπλανό σας,φυλαχτήτε.
Ξεκινώ τα γνωμικά,επιστημονικώς κι’ωραίως
Μείζων,μέσος και μικρός,καλείται γλουτιαίος,
κατ’ονομα, μύς.
Την κωλοτρυπίδα όμως φράξετε,μη μπεί ο «αρουραίος»,
κι’αυτός μύ
Κι’αρχίζω απ’τους πρόγονους, όλοι τους πια στο χώμα,
που δεν βουλώναν πισινούς μ’ εσώρουχου το πώμα.
…………………………………..
«Σαν τρώς σουσάμι,χέζεσε
και με τα μήλα ρέβεσε»

«Το σκατό σου όταν βγαίνει
χρυσός και μάλαμα ας γένει»

«Μεγάλη άφησε κλανιά ο ‘δείνα’
σαν μπήκε στο δωμάτιο μια… «κυρία» χήνα»

«Στη γιορτή των Διονυσίων
κάθε πέντε χρόνια
κώλο «έθώρουν» κορασίων
και «βατεύανε» στ’αλώνια»

«Τον κλανιά εκάλουν πορδαλά
και το χεσείν-κένωση απ’την κοιλιά»

«Πρωκτοτηρώντες’ αμόλυσαν,πορδών ομοβροντία
και της ‘πεντετηρίδος’εορτής επήραν τα πρωτεία»

«Και κατ’Αριστοφάνην ο ..προς χέσιμον απεκαλείτο χεζητιών
κι’αν δεν εύρισκε θυμάρι να αποπατήσει
με τις πορδές του «άνοιγε του αγώνα το σκόρ»
και ..το δρόμο γέμιζε με παχύτατον…σκώρ,(σκατόν)
που κανείς δεν ετολμούσε πάνω να..πατήσει,
γιατί ..οι πόδες θα υπέφεραν υπό μεγάλων ζημιών.»

«Και πάλι κατ’Αριστοφάνη ο χέστης εκαλείτο Χεσάς.
Και ο νεότερος Πασσάς,
λόγω ηδονο-ανυδρίας
έψαχνε ποιά ..θηλυδρίας(πρωκτός)
θα φανεί,σαν το χιτώνα θα σηκώσει ο χεσάς»

«Αχ Αρισταφάνη .. προδομένε…και επίκαιρε αεί
=ημείς δε δίδομεν,ει δε μη,πατήμενοι
ύπο του γέροντος ,οκταπλάσιον χέζομεν=
Εγέρασα κι’οι «δημο-γέροντες» με χέζουνε από παιδί.

«Κόπρος μόλις προ ολίγου πεσούσας εκ του αφεδρώνος,
λόγω ταχύτητας ,δεν απεφεύχθη το λέρωμα του χιτώνος»

Λένε πως κι’ οι αρχαίοι μας προγόνοι,
για τον πρωκτό ,πολλοί εγίναν φόνοι..
και ακόμη,
το τυχερό “ευρύπρωκτο” όλοι τον εφρονούσαν
και το σκατό τού κώλου τους,σκώρ -μέγα αποκαλούσαν.

« Και του «χεσείν» το έτυμον,εκ του «χόδονου» εβγήκε
και όταν άδειασε ο «χόδος» μιά «ξυήλη σάθη»(ξύλινο παλούκι) εμπήκε.

Καλή Αποκριά
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου