Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2012
Τις ευθύνες της πλοιοκτήτριας εταιρείας ερευνούν οι ιταλικές Αρχές
Εξετάζεται η πιθανότητα να έλαβε ο καπετάνιος εντολή καθυστέρησης της εκκένωσης
Στην αμερικανική πλοιοκτήτρια εταιρεία του Costa Concordia στρέφονται τώρα οι έρευνες των Αρχών, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ο καπετάνιος του πλοίου, Φραντσέσκο Σκετίνο, έλαβε εντολές για καθυστέρηση της εκκένωσής του με γνώμονα το κέρδος.
Ένδεκα άτομα έχουν ανασυρθεί από τα ναυάγιο νεκρά, τη στιγμή που εξανεμίζονται οι ελπίδες να βρεθούν ζωντανοί οι 21 αγνοούμενοι. Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα Corriere della Serra, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ο πλοίαρχος του Costa Concordia επικοινώνησε τρεις φορές με τη διαχειρίστρια εταιρεία Costa Cruises -θυγατρική της «Carnival», με έδρα το Μαϊάμι των Ηνωμένων Πολιτειών - μέσω της συστήματος έκτακτης ανάγκης πριν ξεκινήσει η εκκένωση του πλοίου.
Οι ερευνητές προσπαθούν τώρα να διαπιστώσουν αν στη διάρκεια των 68 λεπτών που μεσολάβησαν μεταξύ της προσάραξης του πλοίου και της διαταγής για την εκκένωσή του, ο Σκετίνο ολιγώρησε επειδή υποβάθμισε τη ζημιά που είχε προκληθεί στο κρουαζιερόπλοιο ή έλαβε διαταγές από την πλοιοκτήτρια εταιρεία να μην προχωρήσει σε εκκένωση, εξαιτίας των αποζημιώσεων που θα έπρεπε να καταβληθούν μετά. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στη βρετανική εφημερίδα Guardian ότι η «Costa Cruises συνεχίζει να συνεργάζεται πλήρως με τις ιταλικές Αρχές και συμμετέχει στις έρευνες».
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία επιρρίπτει την ευθύνη για το δυστύχημα στον πλοίαρχο. Σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Costa Cruises, Πιερ Λουίτζι Φόσκι, είπε ότι ο Σκετίνο δεν είχε ζητήσει άδεια για να οδηγήσει το πλοίο κοντά στις ακτές του νησιού Τζίλιο, προκειμένου οι επιβάτες να έχουν καλύτερη θέα αλλά και για να «χαιρετίσει» έναν συνταξιούχο καπετάνιο που ζει στο νησί. Ωστόσο, όπως αποδεικνύεται από το μπλογκ της Costa Cruises η εταιρεία έχει μακρά παράδοση στη λεγόμενη «τουριστική ναυσιπλοΐα».
Σύμφωνα με σχετικές αναρτήσεις η εταιρεία πιστεύει ότι οι «χαιρετισμοί» προσφέρουν «μεγάλη χαρά όχι μόνο στους κατοίκους των νησιών αλλά και στους τουρίστες στο κρουαζιερόπλοιο». Συγκεκριμένα διαπιστώθηκε ότι τον Σεπτέμβριο του 2010 το Costa Concordia με πλοίαρχο τον Σκετίνο είχε πλησιάσει επικίνδυνα κοντά στις ακτές του νησιού Προσίντα ανοιχτά της Νάπολης.
Στην αμερικανική πλοιοκτήτρια εταιρεία του Costa Concordia στρέφονται τώρα οι έρευνες των Αρχών, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ο καπετάνιος του πλοίου, Φραντσέσκο Σκετίνο, έλαβε εντολές για καθυστέρηση της εκκένωσής του με γνώμονα το κέρδος.
Ένδεκα άτομα έχουν ανασυρθεί από τα ναυάγιο νεκρά, τη στιγμή που εξανεμίζονται οι ελπίδες να βρεθούν ζωντανοί οι 21 αγνοούμενοι. Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα Corriere della Serra, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ο πλοίαρχος του Costa Concordia επικοινώνησε τρεις φορές με τη διαχειρίστρια εταιρεία Costa Cruises -θυγατρική της «Carnival», με έδρα το Μαϊάμι των Ηνωμένων Πολιτειών - μέσω της συστήματος έκτακτης ανάγκης πριν ξεκινήσει η εκκένωση του πλοίου.
Οι ερευνητές προσπαθούν τώρα να διαπιστώσουν αν στη διάρκεια των 68 λεπτών που μεσολάβησαν μεταξύ της προσάραξης του πλοίου και της διαταγής για την εκκένωσή του, ο Σκετίνο ολιγώρησε επειδή υποβάθμισε τη ζημιά που είχε προκληθεί στο κρουαζιερόπλοιο ή έλαβε διαταγές από την πλοιοκτήτρια εταιρεία να μην προχωρήσει σε εκκένωση, εξαιτίας των αποζημιώσεων που θα έπρεπε να καταβληθούν μετά. Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στη βρετανική εφημερίδα Guardian ότι η «Costa Cruises συνεχίζει να συνεργάζεται πλήρως με τις ιταλικές Αρχές και συμμετέχει στις έρευνες».
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία επιρρίπτει την ευθύνη για το δυστύχημα στον πλοίαρχο. Σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Costa Cruises, Πιερ Λουίτζι Φόσκι, είπε ότι ο Σκετίνο δεν είχε ζητήσει άδεια για να οδηγήσει το πλοίο κοντά στις ακτές του νησιού Τζίλιο, προκειμένου οι επιβάτες να έχουν καλύτερη θέα αλλά και για να «χαιρετίσει» έναν συνταξιούχο καπετάνιο που ζει στο νησί. Ωστόσο, όπως αποδεικνύεται από το μπλογκ της Costa Cruises η εταιρεία έχει μακρά παράδοση στη λεγόμενη «τουριστική ναυσιπλοΐα».
Σύμφωνα με σχετικές αναρτήσεις η εταιρεία πιστεύει ότι οι «χαιρετισμοί» προσφέρουν «μεγάλη χαρά όχι μόνο στους κατοίκους των νησιών αλλά και στους τουρίστες στο κρουαζιερόπλοιο». Συγκεκριμένα διαπιστώθηκε ότι τον Σεπτέμβριο του 2010 το Costa Concordia με πλοίαρχο τον Σκετίνο είχε πλησιάσει επικίνδυνα κοντά στις ακτές του νησιού Προσίντα ανοιχτά της Νάπολης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου