Τρίτη, Ιουλίου 12

ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ

Άντζελα Γκερέκου: "Απειλούν εμένα και την οικογένεια μου"

Άντζελα Γκερέκου: "Απειλούν εμένα και την οικογένεια μου"

Για εκφοβισμούς και απειλές κατά της ίδιας και της οικογένειας της μίλησε η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Άντζελα Γκερέκου, κατά την ενημέρωση των δημοσιογράφων της Κέρκυρας για τοπικά ζητήματα.  Όταν ρωτήθηκε τι είδους απειλές δέχεται και με ποιο τρόπο, διευκρίνισε ότι δέχεται απειλές ακόμη και κατά της ίδιας της ζωής, κατά της οικογένειας της και του παιδιού της, μέσω τηλεφωνικών και ηλεκτρονικών μηνυμάτων.
Σε ότι αφορά πάντως την έντονη αστυνομική παρουσία κατά τις δημόσιες εμφανίσεις της στο νησί, η Άντζελα Γκερέκου είπε ότι το θέμα  αφορά την Ελληνική Αστυνομία, η οποία παίρνει αποφάσεις και σχεδιάζει, αφού εκτιμήσει μία κατάσταση.

Υπενθυμίζεται ότι το βράδυ της περασμένης Παρασκευής, όπως έγραψε σε νεώτερη ανάρτηση το star.gr, η κ. Γκερέκου αναγκάστηκε να αποχωρήσει από τα εγκαίνια τοπικού φεστιβάλ στην Κέρκυρα μετά τις έντονες αποδοκιμασίες αγανακτισμένων πολιτών.
Υπενθυμίζουμε πως, την περασμένη Παρασκευή τα συνθήματα και οι διαμαρτυρίες των Αγανακτισμένων πολιτών της Κέρκυρας αναγκάσαν τη βουλευτή του ΠΑΣΟΚ να αποχωρήσει από το Φεστιβάλ Τεχνών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου