Κυριακή, Ιουλίου 3

ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΑ

Άντζελα Γκερέκου: "Μου στοίχισε η παραίτησή μου"

Άντζελα Γκερέκου: "Μου στοίχισε η παραίτησή μου"

Μετά το σκάνδαλο που ξέσπασε για τον Τόλη Βοσκόπουλο και τις εκκρεμότητες του με την εφορία, το οποίο οδήγησε την Άντζελα Γκερέκου σε παραίτηση από τα υπουργικά της καθήκοντα, η ίδια αποφασίζει να μιλήσει για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε.

Η γνωστή πολιτικός δεν διστάζει να εξομολογηθεί ότι η παραίτησή της της έχει στοιχίσει: «''Ούτε για μια στιγμή δεν το μετάνιωσα.
Ήταν μιαν απολύτως συνειδητή απόφαση, την οποία πήρα έπειτα από αρκετή σκέψη. Δεν είμαι γενικά άνθρωπος που του αρέσει να κρύβεται πίσω από το δάχτυλό του, οπότε η απάντηση στην ερώτηση, αν μου στοίχισε η παραίτησή μου είναι : ναι. Όπως και στον κάθε άνθρωπο πιστεύω που θα βρισκόταν στη θέση μου”. Ωστόσο, αυτήν την περίοδο η Άντζελα Γκερέκου ασχολείται αποκλειστικά με το Φεστιβαλ τεχνών που ξεκινά στην Κέρκυρα, αλλά και με την κορούλα της.

πηγή: real life

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου