Σάββατο, Μαΐου 28

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ


Με δηλώσεις του, ο υπουργός Θαλάσσιων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας διασκέδασε κάθε φήμη περί διαφωνίας του με τον πρωθυπουργό στο θέμα των αποκρατικοποιήσεων.

«Επειδή ακόμη και σήμερα, κάποιοι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν κατά ανεύθυνο τρόπο το όνομά μου για να δημιουργήσουν εντυπώσεις κατά της κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού, για δήθεν διαφωνία μου στο θέμα των αποκρατικοποιήσεων, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι:

1ον Η τοποθέτηση μου στο υπουργικό συμβούλιο, ήταν ξεκάθαρη και κρυστάλλινη υπέρ των αποφάσεων της κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού, στο θέμα των αποκρατικοποιήσεων.

2ον Η κατάθεση του σχεδίου νόμου για τη δημιουργία του Αττικού Λιμενικού Συστήματος, ήταν εξαγγελία μου από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα την ευθύνη του Υ.Θ.Υ.Ν.ΑΛ. και συμπεριελήφθη στον οδικό χάρτη που παρουσίασε ο Πρωθυπουργός πριν λίγο καιρό.

3ον Η μοναδική μου δήλωση γραπτώς, σε πλήρη συνεργασία με τον Υπουργό Οικονομικών για το θέμα των λιμανιών και τον τρόπο που θα προχωρήσουν οι διαδικασίες της αποκρατικοποίησής τους, έγινε την επομένη ημέρα του τελευταίου υπουργικού συμβουλίου.



Τέλος, θέλω να τονίσω ότι εάν κάποιοι, όποια συμφέροντα κι αν εξυπηρετούν και επιδιώκουν, προσπαθούν με αυτόν τον τρόπο να με βλάψουν, θα πρέπει να ξέρουν ότι αυτό δεν με αγγίζει, γιατί η πολιτική μου στάση, ήταν πάντοτε στάση ευθύνης, συνέπειας προς τη δημοκρατική παράταξη, κινούμενος πάντα στο φως και όχι στο σκοτάδι. Τελεία και παύλα», ανέφερε ο κ. Διαμαντίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου