Τρίτη, Ιουλίου 14


   
Nikolas Saliveros
14 Ιουλίου στις 12:42 μ.μ.
 
Τραγικογραφίες
=Ευχή Ομόνοιας=
(Φωνή βοώντος;;;)
-----
Εγω γεννήθηκα για να κερδίζω
κι’ εφόσον δεν τα καταφέρνω,
ζητώ βοήθεια από ξένο…
Στον αδελφό, πλάτη γυρίζω.
///
Εγώ γεννήθηκα δίκιο να ορίζω
κι’όταν δίπλα προβλέπω φόνο
και κόσμο να σηκώνει πόνο…….
Στον αδελφό, πλάτη γυρίζω
///
Εγώ γεννήθηκα να καβγαδίζω
τη γνώμη μου να εδραιώνω.
Τι θα συμβεί μηδέ ιδρώνω,……..
Στον αδελφό, πλάτη γυρίζω.
///
Κι’ άλλα αδέλφια αντικρίζω,
να διχογνωμούν στο κόσμο,
θέλει ο καθείς δικό του νόμο…..
Σαν πλάτες ξορκίζουν, πανηγυρίζω.
///
Εγω γεννήθηκα, σε φόντο γκρίζο,
είδα το φώς, είδα τον κρίνο,
είδα το θάνατο, πολέμου θρήνο.
Τη πλάτη πού;;, στο «επέκεινα» θα γυρίζω ;;
 
   Μου αρέσει!
   Σχολιάστε

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου