Κυριακή, Απριλίου 17

ΣΚΙΤΣΟ ΤΑΚΗΣ ΚΥΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Ο διάολος μοιάζει πολύ με την εφορία,κάθε χρόνο σαν νομοταγής πολίτης, πηγαίνω σε ένα φοροτεχνικό γραφείο της γειτονιάς μου, και δίνω 30 ευρώ και μου κάνει την φορολογική μου δήλωση στέλνοντας την  στην εφορία ηλεκτρονικά.Φέτος όμως άλλαξαν τα πράγματα, μου είπαν να συγκετρώσω όλες τις αποδείξεις της χρονιάς, να τις μετρήσω και να τις βάλω σε ένα φάκελο αφού έχω υπολογίσει το χρηματικό σύνολο και να της πάω στον  φοροτεχνικό να μου κάνει την δήλωση όπως πρίν,επειδή το βρίσκω δίκαιο, κάθησα όλη την νύχτα και μετρούσα, επειδή όμως δεν είμαι καλός στις προσθέσεις και τις αφαιρέσεις έκανα πάνω από 20 φορές λάθος,δεν παραπονιέμαι όμως εκείνο  που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί αφού είμαι Συνταξιούχος δεν μου κρατάνε όλες τις κρατήσεις, που θα πρέπει να πληρώνω στο κράτος και να μην υποχρεούμε να κάνω φορολογική δήλωση αφού το μοναδικό μου εισόδημα είναι η σύνταξή μου. Βλέπεται όλα τα χρόνια που ταξίδευα όλα μου τα λίγα χρήματα που μου περίσευαν, τα κατέθετα στην μεγαλύτερη Τράπεζα του κόσμου την γνωστή σε όλους ΜΟΥΝΑ ΒΑΝΚ εκεί δεν μου έδωσαν ποτέ καμιά απόδειξη άλλωστε ποτέ δεν ζήτησα ..ΜΜ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου