Πέμπτη, Απριλίου 14

ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ


Με μεράκι και αγάπη για τους πρώην και νυν θαλασσοδαρμένους, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα "απάνεμο" λιμάνι ιδεών, ειδήσεων, ενημέρωσης, απόψεων και διεκδικήσεων. Καλούμε όλους τους ναυτικούς να κάνουν αυτό το blog δικό τους και να συμμετέχουν με τα σχόλιά τους.  

19 σχόλια:

  1. Ανώνυμος είπε...

    Καλή δύναμη
    25 Δεκεμβρίου 2010 10:20 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε...

    Βίρα τις άγκυρες για να ρίξουμε φως στα σκοτεινά σχέδια της εξουσίας που βουλιάζουν τα όνειρα των ανθρώπων της θάλασσας...
    25 Δεκεμβρίου 2010 10:39 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε...

    επιτέλους να έχουμε μιά φωνή χωρίς μεσάζοντες γιά να εκφράζομε τήν αγανάκτησή μας απέναντι στούς ελεγχόμενους τής βουλής.καί Οτι ο καιρός ειναι κοντά να πληρώσουν.
    25 Δεκεμβρίου 2010 10:58 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος είπε...

    Αύγουστος του 1966 ήταν που βρέθηκα στο SUEZ να παραλάβω το ΠΡΟΚΥΩΝ, ένα φορτηγό πλοίο σχεδόν καινούργιο, με ελληνική σημαία.Σαν Δόκιμος Μηχανικός γεμάτος όνειρα για το μέλλον ναυτολογήθηκα μαζί με άλλους έλληνες ναυτικούς.Το πλοίο φορτωμένο σιτάρι ερχόμενο από την Αμερική είχε προορισμό την Ινδία.Η σύνθεση του πλοίου ήταν η εξής.Πλοίαρχος,Υποπλοίαρχος,Ανθυποπλοίαρχοι3 Τηλεγραφητής,Ναύκληρος,Μαραγκός,Ναύτες6 Δόκιμοι Πλοίαρχοι2,Ναυτόπαις,Θαλαμηπόλος,Βοηθοί θαλαμηπόλου3,Μάγειρας,Βοηθός μαγείρου,.Α.Μηχανικός,Β.Μηχανικός,Γ.Μηχανικοί3 Ηλεκτρολόγος,Δόκιμοι μηχανικοί4,Ντοκουμάνης,Λιπαντές3,Καθαριστής.Απαντες έλληνες Διπλωματούχοι.Σήμερα δεν υπάρχουν κατώτερα πληρώματα αντικαταστάθηκαν με ξένους ναυτικούς με χαμηλούς μισθους.Οι έλληνες Αξιωματικοίείναι πολλοί λιγότεροιτο πολύ να βρίσκονται 4 σε κάθε πλοίο, σε άλλα 2 και σε άλλα 1 καπετάνιος οι υπόλοιποι ξένοι ναυτικοί με μισθούς πείνας.Αυτή είναι η κατάσταση στην σημερινή ελληνική ναυτιλία.Οι έλληνες πλοικτήτες που σαν στημένες λεμονόκουπες πέταξαν από τα πλοία τους τους έλληνες ναυτικούς οι οποίοι τους έκαναν μεγάλους και τρανούς βρέθηκαν χωρίς δουλιά.Σήμερα η Ενωση,Ελλήνων,Εφοπλιστών,πιέζει την κυβέρνηση για εισαγωγή νέων στο επάγγελμα διαφημίζοντας ότι το ναυτικό επάγγελμα είναι ωραίο και επικερδές.Χρόνια το ίδιο έργο.
    Εμμανουήλ Μάινας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ μακελειό στην Λιβύη μου θύμισε, ότι την τελευταία φορά που βρέθηκα στην χώρα του Καντάφι,ήταν Δεκέμβριος του 1980.ψάχνοντας να μπαρκάρω, βρήκα ένα σαπιοκάραβο το Γιανούλα Κ. που έφευγε για την Τρίπολη της Λιβύης, φορτωμένο τσιμέντα.Την πάτησα γιατί η συμφωνία μας με τον απατεώνα εφοπλιστή Δημήτη Καββαδά ήταν ότι μετά την εκφόρτωση του πλοίου θα γύριζε Πειραιά, και θα ξεμπαρκάριζα, δηλαδή υπόθεση ένα μήνα μπάρκο, τραβερσάδα που λέμε οι ναυτικοί.Στο γραφείο ήταν και ο καπετάνιος που αμέσως συμπάθησα πάρα πολύ, και έτσι το αποφάσισα να αναχωρήσωμε το απόγευμα για Λιβύη.Το ταξίδι ήταν σκάρτες δυό μέρες αν θυμάμαι καλά, και η δειάρκεια εκφόρτωσης του πλοίου, περίπου είκοση μέρες.Ακριβώς το πρωί της Πρωτοχρονιάς του 1981 φτάσαμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά περιμένοντας αντικαταστάτη.Ο αντικαταστάτης όμως δεν ήλθε παρά του ότι είχα, επιμείνει σε τηλεφωνική εποικοινωνία ότι σε, καμιά περίπτωση δεν ήμουνα διατεθημένος να μείνω.Ο πράκτορας που ηλθε στο πλοίο μου έδωσε μια παρακλητική επιστολή του απατεώνα αυτού πλοιοκτήτη, ότι δεν μπόρεσε λόγω των ημερών να βρεί Α.Μηχανικό και θα ερχόταν στη Αντάλεια της Τουρκίας μετά το πολύ ένα δειάστημα πέντε ημερών.Την είχα πατήσει, και χωρίς αντικαταστάτη πώς να έφευγα ,ο καημένος ο καπετάνιος με παρηγορούσε ότι δεν χάθηκε ο κόσμος για πέντε ημέρες ακόμη, και έτσι μετα από κάποια τρόφιμα και καύσιμα που πήραμε το σαπιοκάραβο ξεκίνησε για Τουρκία.Την επομένη μετά περίπου 30 ώρες πλεύσιμες και ενώ βρισκόμαστε κάπου λίγα μίλια ανοιχτά από τις ακτές της Ρόδου,Ακούστηκε ένας πολύ δυνατός θόρυβος σαν τράνταγμα του πλοίου και άρχισαν να μπαίνουν ποτάμι τα νερά στο Μηχανοστάσιο ,ο καημένος ο Β. Μηχανικός τρομαγμένος μου είπε πλυμμύρισε το μηχανοστάσιο, του απάντησα σοκαρισμένος και εγώ από την δραματική εικόνα που ε΄χα αντικρύσει ότι πρέπει να παρατήσομε το μηχανοστάσιο αμέσως, και επειγόντως να βάλωμε την Emergency generator, και πολύ γρήγορα ανεβήκαμε στην γέφυρα, ο καπετάνιος εμφανώς σοκαρισμένος όπως όλοι με ρώτησε τι έχει συμβεί, Καπετάν Γιάννη του απάντησα πρέπει να αφήσωμε το καράβι,βουλιάζομε το μηχανοστάσιο γέμισε νερά και σταματήσαμε την κυρία μηχανή και βάλαμε μπροστά την ηλεκτρογεννήτρια ,ο έμπειρος χιώτης καπετάνιος έδωσε αμέσως εντολή για εγκατάλειψη πλοίου, και σε πολύ μικρό χρόνο όλοι βρισκόμαστε στις βάρκες,είμαστε πολύ κοντά στην ρόδο και από τα παραπλέοντα πλοία πρώτα έφτασε ένα, με σημαία Αμερικής το DEFIANS.To ΓΙΑΝΟΥΛΑ .Κ.σεχρόνο πολύ μικρό πήγε στο πάτο της θάλασσας, πολύ κοντά απο μια παραλία της Ρόδου.μετά από μιαν περίπου ώρα ηλθε μια βενζινάκατος του λιμεναρχείου Ρόδου και μας παρέλαβε πηγαίνοντάς μας σε ξενοδοχείο.Αποτέλεσμα για να πάρωμε τα χρήματα της αποζημίωσης και τα δεδουλευμένα πήγαμε δικαστικά και όταν μετά 4 μήνες βγήκε η απόφαση του δικαστηρίου να πάρωμε τα χρήματα που δικαιούμαστε, ο απαταιώνας αυτός είχε φύγει εκτός Ελλάδος γιατί προηγούμενα είχε πουλήσει το φορτίο σε ενα άλλο μικρότερο πλοίο που είχε και είχε τιμωρηθεί σε 10 χρόνια φυλακή, σε εμας έμεινε η απόφαση του δικαστηρίου να πληρωθούμε, όμως από ποιόν.Βέβαια θυμήθηκα αυτό το Ναυάγιο που λίγο έλειψε να μου στοιχήση την ζωή και τότε ήμουν μόνο 35 χρόνων,με αφορμή τα δυσάρεστα γεγονότα της Λιβύης που έχουν χαθεί μέχρι στιγμής πάνω από χίλλιοι άνθρωποι εξ αιτίας ενός θεότρελου.
    23 Φεβρουαρίου 2011 11:29 μ.μ.
    Εμμανουήλ είπε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή σε έναν καλό μου φίλο, του άρεσε η Χίώτικη ιστορία με την Σκούνα, γράφω μια ακόμη που δει είναι βέβαια αληθινή ,δείχνει όμως κάποιες φορές τις διαφωνίες που υπήρχαν κάποιες φορές μεταξύ Πλοιάρχου και Α.Μηχανικού.Κάποτε δυό πολοι καλοι φίλοι, Καπετάνιος και Α.Μηχανικός μπάρκαρισαν στο ίδιο πλοίο,συνέχεια όμως ο ένας ανακατευόταν με την δουλειά του άλλου ,για παράδειγμα όταν έλειπε καμιά στροφή στην μηχανή, ο Καπετάνιος έλεγε στον Α.Μηχανικό ότι πρέπει να αλάξει τα Μπέκ της μηχανής η ότι τα έμβολα χρειάζοντε ελατήρια και άλλα πολλά, ο Α.Μηχανικός αντίθετα όταν καμιά φορά είχε φουρτούνα έλεγε στον Καπετάνιο ότι πρέπει να βάλει το τιμόνι δέκα μοίρες αριαστερά, για να πηγαίνει καλλίτερα το πλοίο και άλλα πολλά, ώσπου κάποια στιγμή εκνευρισμένοι και οι δυό αποφασίσανε ο ένας να κάνει την δουλειά του άλλου,Ετσι ο Καπετάνιος έκανε τον Α.Μηχανικό και ο Α.Μηχανικός έκανε τον Καπετάνιο,Μέχριπου μετά από λίγο τηλεφωνεί ο Καπετάνιος που ήταν πια Α.Μηχανικός στον Α.Μηχανικό που ήταν πια Καπετάνιος λέγοντας ότι η μηχανή δεν ανοίγει άλλες στροφές ,και τότε του απαντάει ο Α.Μηχανικός που είχε γίνει πια Καπετάνιος, ότι δεν χρειάζεται ΚΑΤΣΑΜΕ.Πραγματικά αυτό θέλει να δείξει ότι δεν πρέπει ποτέ, ο ένας να ανακατεέται στην δουλειά του άλλου.
    24 Φεβρουαρίου 2011 9:43 μ.μ.
    emmanoyil είπε...

    Μια άλλη πάλι, χιώτικη ιστορία που κυκλοφορούσε στην οικογένεια των ναυτικών,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μπορεί να είναι πραγματική,είναι ότι έπεσε και σκοτώθηκε ένας ναύτης του πλοίου ο οποίος έβαφε ψηλά και γλύστρισε και έπεσε, μαζί με τον τενεκέ της μπογιάς και έχασε την ζωή του.Ο λοστρόμος έτρεξε αμέσως να ενημερώσει τον καπετάνιο για το άτυχο περιστατικό,και τότε ο καπετάνιος τον ρώτησε, δεν πειράζει που εσκοτώθει ο Νικολός, η μπογιά εχύθει.Βέβαια σίγουρα δεν μπορεί να είναι αληθινή μια τέτοια ιστορία,όμως θέλει να δείξει ότι εκείνη την εποχή ένα δοχείο μπογιάς είχε μεγαλύτερη αξία από την ανθρώπινη ζωή.Εστω και ότι οι δύο αυτές ιστορίες που αναφέρονται και επαναλαμβάνω σίγουρα δεν έχουν καμιά βάση αλήθειας,θέλουν να παραδειγματίσουν την καινούργια γενειά των ναυτικών,ότι η ανθρώπινη αξιοπρέπεια,και η ανθρώπινη ζωή αξίζουν πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε πλοίο,και βέβαια αυτό το γνωρίζουν πολύ καλλίτερα από οποιονδήποτε αλλον,όλοι οι έλληνες ναυτικοί και οι παλαιότεροι και οι νέοι,όλα τα άλλα είναι λόγια της πλώρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. emmanoyil είπε...

    Η ιστορική μνήμη στο σφυρί,Συγκλονιστικό σκίτσο του Τάκη Χάλαρη στην εφημερίδα Κοινή Γνώμη με θέμα την απόφαση του Δήμου Σύρου-Ερμούπολις που αφορά την Γιάρο.Ξεπούλημα της ιστορίας δεν ντρέπονται και λίγο,κάποιος πρέπει να τους σταματήσει.Ε.Μ
    15 Μαρτίου 2011 1:32 π.μ.
    emmanoyil είπε...

    Πρός ΠΑΣΟΚ,Γίώργο Παπανδρέου,Υπουργό Εσωτερικών,Κοινή Γνώμη, έστειλα την εξής διαμαρτυρία.

    Αξιότιμοι Κύριοι

    Αρχικά πρέπει να μάθετε, ότι ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολις αποφάσισε να δοθεί ο ιστορικός χώρος της Γιάρου σε ιδιωτική εταιρία για να γίνει αιολικό πάρκο, και να εισπράτει ο Δήμος 3% επί των ακαθαρίστων εισπράξεων ,όμως νομίζω ότι καμιά ιδιωτική εταιρία δεν θα μπορέσει να σεβαστεί τον ιστορικό αυτό τόπο.Υπάρχει όμως το εμπόδιο από το ΥΠ ΠΟ/4016/68475/17-12-2001 που χαρακτηρίζει ολόκληρο το Νησί ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΟΠΟ, και απαγορεύεται η τοποθέτηση αιολικού πάρκου.Γνώμη μου είναι ότι μόνο Ο Δήμος Σύρου- Ερμούπολις μπορεί με σεβασμό, να αξιοποιήση τον χώρο, κατασκεύαζοντας μια μικρή προβλήτα για προσέγγιση πλοίων, και με μεγαλύτερο σεβασμό και προσοχή, να συντηρήσει τις φυλακές μπουτρούμια και τους λοιπούς χώρους για να επισκέπτονται έλληνες και ξένοι να αποτίουν φόρο τιμής στους χιλιάδες ανθρώπους που βασανίστηκαν και πέθαναν για μιά ελεύθερη και δίκαια κοινωνία. Το ΥΠ ΠΟ δεν θα πρέπει να επιτρέψει (στον Δήμο Σύρου-Ερμούπολις) ποτέ σε καμιά ιδιωτική εταιρία να εκμεταλευτή το Νησί του διαβόλου, για οποινδήποτε κερδοφόρο λόγο. Η ελληνική ιστορία ούτε νοικιάζεται, ούτε πωλείται ,και βέβαια θα πρέπει να ερωτηθούν όλα τα πολιτικά
    κόμματα, και να ελένχουν το Δήμο Σύρου αν σέβεται τον ιστορικό αυτό τόπο με τον απαιτούμενο σεβασμό.
    16 Μαρτίου 2011 3:43 μ.μ.
    Με εκτίμηση
    Εμμανουήλ Μάινας
    Κυψέλης 104 Κυψέλη Αθήνα Τ.Κ 11363.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. emmanoyil είπε...

    To top 10

    Συνολικά 57 Ελληνες εφοπλιστές ελέγχουν 1.580 πλοία συνολικής χωρητικότητας 153 εκατ. τόνων.
    Στην κορυφή της λίστας που δημοσιεύει κάθε χρόνο η Naftiliaki φιγουράρουν ο Γιώργος Oικονόμου, ο Nίκος Tσάκος, ο Γιάννης Aγγελικούσης, ο Πήτερ Γεωργιόπουλος, ο Nίκος Bαφιάς, ο Bίκτωρ Pέστης, ο Bασίλης Kωνσταντακόπουλος, η Aγγελική Φράγκου, ο Διαμαντής Διαμαντίδης, ο Γιώργος Προκοπίου, η οικογένεια Mαρτίνου.

    1. O Γιώργος Oικονόμου μέσω της εισηγμένης στο χρηματιστήριο της Nέας Yόρκης Dryships και της προσωπικής του εταιρείας Cardiff ελέγχει έναν στόλο από 76 πλοία 8,5 εκατ. τόνων.

    2. O Γιάννης Aγγελικούσης είναι επικεφαλής ομίλου που ελέγχει έναν στόλο από 69 δεξαμενόπλοια, LNG, LPG και φορτηγά. Mέσω της Maran Tankers και της Marangas ελέγχει στόλο συνολικής χωρητικότητας 10 εκατ. τόνων και μέσω της Anagel στόλο 4 εκατ. τόνων.

    3. O καπετάν Παναγιώτης Tσάκος και ο γιος του, Nίκος, μέσω της εισηγμένης TEN και του ομίλου Tσάκου διαχειρίζονται 72 πλοία χωρητικότητας 7,4 εκατ. τόνων.

    4. Ο Πήτερ Γεωργιόπουλος, με τρεις εταιρείες οι οποίες είναι εισηγμένες στην αμερικανική χρηματαγορά, διαχειρίζεται σήμερα 62 πλοία 6,1 εκατ. τόνων.

    5. O όμιλος των Nίκου και Χάρη Bαφειά διαχειρίζεται 58 πλοία 1,6 εκατ. τόνων.

    6. O B. Pέστης διαχειρίζεται 54 πλοία 4,1 εκατ. τόνων.

    7. H Aγγελική Φράγκου, η ισχυρότερη Ελληνίδα στην παγκόσμια ναυτιλία, μέσω της εταιρεία Navios, που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Nέας Yόρκης, ελέγχει 53 πλοία 3 εκατ. τόνων.

    8. O καπετάν Bασίλης Kωνσταντακόπουλος, ιδρυτής της Costamare, διαθέτει 54 πλοία χωρητικότητας 3 εκατ. τόνων.

    9. H Chartworld του Λου Kολλάκη ελέγχει 51 πλοία 2 εκατ. τόνων.

    10. O Bίλλυ Παναγιωτίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης Excel, μέσω της Excel και της προσωπικής του, Maryville, ελέγχει 49 πλοία 3,9 εκατ. τόνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. emmanoyil είπε...

    Κατά την δειάρκεια της επίσκεψης του Πρωθυπουργού κου Γίώργου Παπανδρέου,στην Ερμούπολη Σύρου, σημειώθηκαν επεισόδεια πρωτόγνωρα για το Νησί,πολλοί κάτοικοι και φητητές διαμαρτυρήθηκαν έντονα για την εν γένει πολιτική της κυβέρνησης,που και ο πιό κακόπιστος πολίτης κρίνει αυτές τις διαμαρτυρίες απόλυτα δικαολογημένες.Θα πρέπει η κυβέρνηση να λάβει σοβαρά υπ'όψη αυτές τις διαμαρτυρίες των πολιτών, και να προχωρήσει αμέσως σε λύσεις των προβλημάτων, γιατί δεν πάει άλλο, η υπομονή του ελληνικού λαού έχει εξαντληθεί,οι κλέφτες πρέπει να τιμωρηθούν. .Τα Μ.Α.Τ χρησιμοποιώντας δακρυγόνα κατάφεραν να διαλύσουν τους συγκεντρωμένους,τέτοια περιστατικά είχαν να συμβούν στην Σύρο αρκετά χρόνια πρίν, ευχόμαστε να μην αναγκάσουν να φέρουν ξανά, τους πολίτες σε αυτό το δυσάρεστο αδιέξοδο, που τους ανάγκασαν να διαμαρτυρηθούν δικαιολογημένα τόσο έντονα.
    21 Μαρτίου 2011 7:09 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε...

    Συμφωνώ απόλυτα με την διαμαρτυρία του φίλου μου Emmanouil πρός το ΠΑΣΟΚ σχετικά με την τοποθέτηση ανεμογεννητριών στα ΓΙΟΥΡΑ, δεν πρέπει να γίνει αυτό σε ενα νησί που έχει γράψει ιστορία έχουν αναστενάξει εκει πάνω Ελληνες δημοκράτες και μερικοί αφησαν την τελευταία τους πνοή απο τα βασανηστήρια. πρέπει να παραμείνει ετσι ενα νησί ''μουσείο '' να μαθαίνουν οι μεταγενέστεροι ποιοί έζησαν εκει πάνω. Ελπίζω ο πρωθυπουργός που επεσκέφθη τη Σύρο χθές να τον ενημέρωσαν γιά την πρόθεση του δήμου Σύρος-Ερμούπολη.Γ.Κ.
    22 Μαρτίου 2011 9:36 μ.μ.
    Εμμανουήλ είπε...

    Οι συνεχόμενες αποδοκιμασίες κατά των Υπουρών της κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού αν και κατά την γνώμη μου είναι δικαιολογημένες, ειλικρινά με στενοχωρούν,όμως ζούμε μια κατάσταση που οι πολίτες βρίσκονται σε απόγνωση, τίποτα δεν λειτουργεί ομαλά παντού κυβερνάει η αδικία, την πληρώνουν μόνο όσοι δεν έχουν στον ήλιο μοίρα,και που θα πάει αυτή η δραματική κατάσταση,δεν έχουν τα κράτη λεφτά όμως κάνουν πόλεμο στην Λιβύη ,σύμφωνοι ο κος Καντάφι καταπιέζει τον λαό του,όμως ο πόλεμος είναι η μόνη λύση,δεν ξέρω η μάλλον καταλαβαίνω, ότι όσοι κυβερνούν τον πλανήτη οι περισσότεροι δεν έχουν μυαλό.Και όμως συνεχίζω να ελπίζω σε ένα καλίτερο αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. emmanoyil είπε...

    Το νησί των Κυκλάδων η Σύρος πάντα είχε την πρωτιά, στις πιό έντονες διαμαρτυρίες,εκεί έγινε η πρώτη απεργία πρίν από πολλά χρόνια.Σήμερα στην καθιερωμένη παρέλαση στην πλατεία Μιαούλη για την Εθνική Επαίτειο της 25 Μαρτίου οι μαθητές των σχολείων γύρισαν επιδεικτικά την μούρη προς την πλευρά του λαού και όχι των επισήμων, ένα μεγάλο πανώ από πολίτες έγραφε Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ ΥΠΟΘΗΚΕΥΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
    25 Μαρτίου 2011 10:34 μ.μ.
    emmanoyil είπε...

    Συστήνομε ανεπιφύλακτα να δείτε πιό πάνω στο blog το σχόλιο ανωνύμου στο σκίτσο Τάκης Κυριτσόπουλος.
    28 Μαρτίου 2011 1:41 π.μ.
    emmanoyil είπε...

    Αν εισαι Ναυτικός γράψε το σχόλιό σου οποιο και αν είναι άφοβα ο Ναυτκός μας ποιητής στο μυθιστόρημά του η ΒΑΡΔΙΑ γράφει( Για τους Ναυτικούς δεν έχει κόλαση στην άλλη ζωή την ζούμε ζωντανοί μέσα στα Σίδερα είμαστε Συνχωρεμένοι ότι και αν κάνομε προτού να μας Συνχωρέσουν)ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ
    28 Μαρτίου 2011 1:57 π.μ.
    emmanoyil είπε...

    Συστήνομε να δείτε πιό πάνω στο blog το ποίημα του Γιάννη Σιγάλα κάτω από την φωτογραφία του στο σχόλιο.
    28 Μαρτίου 2011 5:44 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. emmanoyil είπε...

    Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί η σκέψη μου με πήγε στην Νέα Ορλεάνη , και μου θύμησε την canal street και τα ελληνικά μπουζουξίδικα το ΑΘΗΝΑΙ,ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΤΟΝ ΣΚΟΡΠΙΟ ,μά πιό πολύ μου θύμησε την Ελενάρα,τι βιζιά είχε αυτή η ελληνίδα τραγουδίστρια και τι δολάρια βάζαμε μέσα,την τελευταία φορά που πήγα σε αυτό το λιμάνι ήταν σχεδόν άδειο από ελληνικά καράβια και όσα υπήρχαν είχαν σημαίες ευκαρίας,τα ελληνικά μαγαζιά είχαν βάλει λουκέτα και η γλυκειά ελληνίδα τραγουδίστρια ήταν εξαφανισμένη .
    29 Μαρτίου 2011 5:17 π.μ.
    emmanoyil είπε...

    To δημόσιο πληρώνει τα ιδιωτικά σχολεία των παιδιών των υπαλλήλων του υπουργείου Εξωτερικών

    Εκατομμύρια ευρώ έχει διαθέσει ο κρατικός προϋπολογισμός … (δηλαδή η τσέπη των φορολογουμένων) τα τελευταία 16 χρόνια, για να απολαμβάνουν τη … φοίτηση στα ακριβότερα αμερικάνικα, βρετανικά και ιταλικά κολέγια, τα παιδιά των υπαλλήλων του υπουργείου Εξωτερικών.
    29 Μαρτίου 2011 12:36 μ.μ.
    emmanoyil είπε...

    Οι μεγαλύτεροι Έλληνες Εφοπλιστές!
    Το 1996 μεγαλύτερος εφοπλιστής ήταν ο αείμνηστος Γεώργιος Λιβανός ο οποίος διέθετε τότε 91 πλοία και 4.686.000 τόνους. Μεγαλύτερος Έλληνας εφοπλιστής σήμερα είναι ο Ιωάννης Αγγελικούσης που διαθέτει με τις δυο εταιρίες του kristen και marangas , 41 πλοία και 9,1 εκατ. Τόνους. Αν συνυπολογίσουμε και την συμμετοχή του στην εταιρία Anagel ο στόλος του φτάνει στα 60 πλοία και η συνολική χωρητικότητα ανέρχεται στους 12,1 τόνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. emmanoyil είπε...

    Προχθές κατέβηκα στον πειραιά,είχα πάρα πολύ καιρό να περπατήσω στην Ακτή Μιαούλη.Δεν έμοιαζε καθόλου από όπως ήταν παληά, τα εφοπλιστικά γραφεία τα περισσότερα βρίσκονται, σε άλλα σημεία του λεκανοπεδίου της αττικής πολύ λίγα έχουν απομείνει στον Πειραιά,τα πληρώματα μόνο με πράκτορες βρίσκουν τις λίγες θέσεις εργασίας στά πλοία, και αφού όπως πάντα καταβάλουν, στον νταβατζή πληρωμάτων ένα μισθό,τίποτα δεν έχει αλάξει στον τομέα εξέυρεσης εργασίας.Τυχαία συνάντησα έναν Α.Μηχανικό που είχαμε κάνει μαζί, εγώ σαν Β.Μηχανικός,γερασμένος πιά, μεγαλύτερος από μένα χάρηκα που τον είδα, ήταν ωραίος άνθρωπος θυμήθηκα ότι μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση η συμπεριφορά του,οι καμπίνες μας ήταν δίπλα και άθελα άκουγα τα πάντα,παράδειγμα πήγαινε ο καπετάνιος στην καμπίνα του και παραπονιόταν για τον Υποπλοίαρχο ο Α.Μηχ του απαντούσε έλα καπετάνιε γάμησέ τον μην στενοχωριέσαι,πήγαινε ο Υποπλοίαρχοσ στην καμπίνα του, του παραπονιόταν για τον καπετάνιο τότε ο Α,Μηχ του απαντούσε έλα μωρέ γραμματικέ γάμησέ τον μην στενοχωριέσαι, κάποια μέρα τσακώθηκα με τον Υποπλοίαρχο και εγώ για τα σαβουρώματα,αμέσως ο Υποπλοίαρχος πήγε στην καμπίνα του και του έλεγε για μένα, τότε ο Α.Μηχ του είπε έλα μωρέ γραμματικέ γάμησέ τον μην στενοχωριέσαι, πέρασαν πολλές ώρες και ο Α.μηχ έσκαγε που εγώ δεν πήγα στην καμπίνα του να του αναφέρω σχετικά την λογομαχία που είχα με τον γραμματικό,έτσι λοιπόν ήλθε ο Α.Μηχ στην δικιά μου και με ρώτησε, τι έγινε ρε δεύτερε με τον Υποπλοίαρχο, τότε του απάντησα α, τίποτα Μάστρο Βασίλη, γάμησέ τον μην τενοχωριέσαι.Μου λέει τι να κάνω, αναγκάζομαι να τους παρηγορώ όλους, εσύ όμως κατάλαβα ότι με ακούς.Δίκηο είχε, δεν είχε, δεν ξέρω, πάντως χάρηκα πολύ που τον συνάντησα μετά από τόσα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. emmanoyil είπε...

    Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πως κατάντησε η Ελλάδα,οι άνθρωποι δεν χαμογελάνε πιά,σκέπτεσαι και να μιλήσης στον διπλανό σου, φοβάσαι μήπως και σε παρεξηγήσει,είδα σε ένα video κάποιο δημοσιογράφο που κάτι ρώτησε τον κο Πάγκαλο, και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης του είπε άντε γ----σου πρωί πρωί.Το μόνο παρήγορο είναι που ακούς, τις χαρούμενες φωνές των μικρών παιδιών που παίζουν στις φτωχογειτονιές της Κυψέλης,στην πλατεία οι συνταξιούχοι φέρνουν τον καφέ από το σπίτι τους και τον πίνουν στα παγκάκια,στην τηλεόραση όλες οι ειδήσεις άσχημες σου μαυρίζουν την ψυχή,έχω πολύ καιρό να πάω σε ταβέρνα δεν υπάρχει καμιά διάθεση,όλα φαίνονται μαύρα,αναζητώ την Ελλάδα του χθές,που πήγε ξέρει κανείς να μου πεί.Καλό Μήνα η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει.
    1 Απριλίου 2011 6:03 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. mmanoyil είπε...

    Δεν καταλαβαίνω γιατί έτσι ξαφνικά θυμήθηκα τον Χαρίλαο Τρικούπη,μήπως γιατί συνεχώς ακούγεται από τούς ξένους ότι, η Ελλάδα θα χρεοκοπήσει,όχι αυτό δεν πιστεύω να συμβεί με τίποτα, σίγουρα θα τα καταφέρωμε, ο Γώργος δεν είναι Χαρίλαος.


    O Χαρίλαος Τρικούπης (11 Ιουλίου 1832- 30 Μαρτίου 1896) ήταν Έλληνας διπλωμάτης, πολιτικός και Πρωθυπουργός. Ο Τρικούπης κυριάρχησε την πολιτική σκηνή της Ελλάδας από το 1875 έως το 1894, παίρνοντας τη θέση του πρωθυπουργού επτά συνολικά φορές και κυβέρνησε τη χώρα για σχεδόν 10 χρόνια από τα 20 αυτής της περιόδου. Στη τελευταία του κυβέρνηση δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει στις οικονομικές υποχρεώσεις που είχε δημιουργήσει έναντι των ξένων δανειστών με συνέπεια να επέλθει η πτώχευση της Ελλάδας με την ιστορική φράση του "δυστυχώς επτωχεύσαμεν"
    1 Απριλίου 2011 6:13 μ.μ.
    emmanoyil είπε...

    Να σου πώ κάτι φίλε μου για μένα αυτό που είπε ο αείμνηστος Χαρίλαος Τρικούπης, το Δυστηχώς Επτωχεύσαμεν, έχει συμβεί εδώ και πολύ καιρό,και τώρα δεν έχω τίποτα, και ότι άλλο και αν γίνει πάλι δεν θα έχω τίποτα ,τώρα θα μου πείς όταν γκαγκαρώσω πώς θα πληρώσω τον βαρκάρη για να με μεταφέρει στον κάτω κόσμο, ας πάρει τα ...να μην πώ τι ας με γυρίσει πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. mmanoyil είπε...

    Η διορθωτικός ανασχηματισμός η εκλογές,κοντά στην πτώχευση,γιατί δεν κατάλαβα, τόσον καιρό που είμαστε, κοντά στον πλούτο,Μείωση του χρέους, με αποκρατικοποιήσεις, και εκποιήσεις της δημόσιας περιουσίας.Τελικά εγώ ακόμη δεν έχω καταλάβει, σε ποιόν χρωστάμε τόσα λεφτά,και πιό συγκεκριμένα δεν έχω καταλάβει που πήγαιναν και που πάνε τόσα λεφτά που δανειστήκαμε και συνεχίζομε να δανειζόμαστε.Μύνημα της κομισιόν,Θέλομε να σας σώσωμε,αν είναι να μας πάρουν την περιουσία του ελληνικού δημοσίου για να μας σώσουν νομίζω ότι δεν χρειάζεται,αλλά και με ποιό δικαίωμα η κυβέρνηση μπορεί, να πουλήσει την περιουσία του ελληνικού λαού, ας κυρήξει εκλογές με αυτό το ερώτημα και ας αποφασίσουν οι έλληνες πολίτες.Ετσι και αλλιώς οι πλειοψηφεία τών πολιτών, έχει πτωχεύσει εδώ και πολύ καιρό, πιό πολύ δεν γίνεται.Ας τα παρατήσουν αυτά τα κόλπα, και να μας πουν όλη την αλήθεια πώς είναι δυνατόν όλα τα κράτη να είναι χρεωμένα, και σε ποιούς.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. emmanoyil είπε...

    Σήμερα έλαβα από το Υπουργείο Εσωτερικών, απάντηση για την διαμαρτυρία που είχα στείλει, για την εγκληματική απόφαση του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης για την ενοικίαση της Νήσου Γυάρου σε ιδιωτική εταιρία,θεωρώ υποχρέωση να ευχαριστήσω το Υπουργείο Εσωτερικών για την κοινοποίηση την διαμαρτυρίας μου, πρός το αρμόδιο Υπουργείο Πολιτισμού, ελπίζοντας ότι το Υπουργείο Πολιτισμού δεν θα επιτρέψει στον Δήμο Σύρου-Ερμούπολης να εκτελεσθεί μια τέτοια εγκληματική απόφαση εις βάρος της ιστορικής μνήμης της Νήσου Γυάρου.


    Αγαπητή Κοινή Γνώμη
    Σήμερα πήρα το e-mail που σας επισυνάπτω, από το Υπουργείο Εσωτερικών, σε απάντηση της διαμαρτυρίας που είχα στείλει για την απόφαση του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης,
    για ενοικίαση της Νήσου Γυάρου σε ιδιωτική εταιρία για την δημιουργία Αιολικού Πάρκου, μιάς τελείως απαράδεχτη απόφασης του Δήμου Σύρου-Ερμούπολις .Θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου μέσω της εφημερίδας σας πρός το Υπουργείο Εσωτερικών για τις ενέργειες να κοινοποιήσει την δίκαιη διαμαρτυρία μου στο αρμόδιο Υπουργείο Πολιτισμού ελπίζοντας ότι το Ανωτέρω Υπουργείο δεν θα επιτρέψει στον Δήμο Σύρου -Ερμούπολις να εκτελεστεί μια τέτοια εγκληματική απόφαση σε βάρος της ιστορικής μνήμης της Νήσου γυάρου.

    Ευχαριστώ θερμά για την φιλοξενία
    Με εκτίμηση Εμμανουήλ Μάινας
    4 Απριλίου 2011 2:50 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. emmanoyil είπε...

    Ποιοι ήταν πραγματικά οι δώδεκα θεοί του Ολύμπου;


    Οι 12 θεοί του Ολύμπου είναι οι πλέον γνωστοί θεοί του αρχαίου κόσμου. Ήταν βεβαίως η νεότερη (τρίτη) γενεά θεών η οποία, αφού επικράτησε του Κρόνου (δεύτερη γενεά) , ηγείτο του πολιτισμένου κόσμου. Σύμφωνα με την θεογονία του Ησίοδου, «Ήτοι μεν πρώτιστα Χάος γένετ’ αυτάρ έπειτα Γαι’ ευρυστερνος…» συνεχίζει να μας πει ότι το πρώτο ζεύγος ήταν η Γη και ο Ουρανός, έπειτα πρώτος βασιλιάς ήταν ο Κρόνος με σύζυγο την Ρέα μέχρι να ανατραπεί και να πάρει την θέση του πατέρα των θεών και των ανθρώπων ο Δίας.
    Οι 12 θεοί ήταν:
    - Δίας
    - Ήρα
    - Ποσειδώνας
    - Εστία
    - Ήφαιστος
    - Άρης
    - Απόλλωνας
    - Άρτεμις
    - Ερμής
    - Αφροδίτη
    - Αθηνά
    - Δήμητρα

    Το πραγματικό ερώτημα όμως δεν είναι ποιοι είναι οι 12 αυτοί θεοί αλλά τι πραγματικά ήταν; Πίστευαν οι αρχαίοι στο δωδεκάθεο όπως το ξέρουμε σήμερα ή δεν ξεχώριζαν τους 12 μέσα στην πλειάδα των θεών που είχαν και λάτρευαν; Είναι ο Δίας ο αληθινός Θεός του κόσμου ή είναι αυτός που ανάτρεψε τον πρώτο παντοκράτορα (Κρόνο); Αν είναι ο «πατέρας θεών και ανθρώπων» γιατί χρειάστηκαν τόσες μάχες και πόλεμοι για να εδραιωθεί στην κορυφή; Είναι οι 12 θεοί κάποιες οντότητες ή πνεύματα με υπερφυσικές δυνάμεις ή αποκυήματα της ζωηρής φαντασίας του Έλληνα; Πολλοί αρχαίοι ήρωες περηφανευόντουσαν ότι ήταν απόγονοι θεών, μήπως και οι θεοί ήταν άνθρωποι οι οποίοι θεοποιήθηκαν;
    4 Απριλίου 2011 1:09 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. emmanoyil είπε...

    Τέσσερις 'Eλληνες εφοπλιστές περιλαμβάνονται στη λίστα του Forbes με τους πιο πλούσιους ανθρώπους του κόσμου. Πρώτος Έλληνας και 68ος της σχετικής λίστας είναι ο Σπύρος Λάτσης με περιουσία που αγγίζει τα 11 δισ. δολάρια.

    Στην δεύτερη θέση και 707ος στη λίστα του Forbes είναι ο Γεώργιος Οικονόμου, αυτοδημιούργητος με περιουσία που ανέρχεται στα 1,7 δισ. δολάρια. Στην Τρίτη θέση βρίσκεται ο επίσης αυτοδημιούργητος Γαβριήλ Παναγιωτίδης με περιουσία 1,3 δισ. δολαρίων. Τέλος η περιουσία 1,2 δισ. δολαρίων του κ. Ιωάννη Κούστα τον φέρνει στην 962η θέση της σχετικής λίστας και τέταρτο πλουσιότερο Έλληνα.
    6 Απριλίου 2011 9:39 π.μ.
    emmanoyil είπε...

    Χίλιοι άνθρωποι στον πλανήτη κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό του πλούτου,Πιό αναλυτικά δέκα άνθρωποι έχουν 110 δις ευρώ,τόσα όσα δανείστηκε η ελληνική κυβέρνηση από το Δ.Ν.Τ και από τον μηχανισμό διάσωσης της ευρωπαικής ένωσης, που εξ αιτίας αυτού του δανείου υποφέρει ολόκληρος ο ελληνικός λαός, από μειώσεις μισθών και συντάξεων και από τόσα άλλα δεινά που έρχονται για τους έλληνες πολίτες.Τώρα μου είναι πολύ εύκολο να καταλάβω τους λόγους που κυνδινεύομε σαν χώρα να πτωχεύσομε,για να είναι δέκα άνθρωποι τόσο πολύ πλούσιοι αυτός είναι ο κόσμος που ζούμε.Αναρωτιέμαι δεν θα μπορούσαν να επιβάλουν σε δέκα ανθρώπους να κρατήσει ο καθένας από αυτούς, εκατό εκ ευρώ ο καθένας τους που τους φτάνουν να ζήσουν πάλι πλουσιοπάροχα όλη τους την ζωή, και τα υπόλοιπα να δοθούν να σωθεί ολόκληρος ο ελληνικός λαός δεν είναι απλό.
    6 Απριλίου 2011 2:51 μ.μ.
    Ανώνυμος είπε...

    Να σου εξηγείσω εγώ τον λόγο που δεν δέχονται να δώσουν τα λεφτά τους αυτοί οι δέκα πολύ πλούσιοι στο κράτος για να σωθεί ένας ολόκληρος λαός ,γιατί απλούστατα είναι άπληστοι,γιατί απλούστατα εκείνο που τους χρειάζεται είναι ότι δεν τολμάει καμιά δικαισύνη να τους τα πάρει και να τους κλείσει στην φυλακή για παράνομο πλουτισμό,είναι πολύ απλό να καταλάβεις γιατί.
    6 Απριλίου 2011 3:00 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. emmanoyil είπε...

    Με ρώτησε ένας φιλος μου που θα πάει αυτή η κατάσταση,πόσο θα αντέξει αυτή η κυβέρνηση,δύσκολο να απαντήσει κανείς σοβαρά, όλοι πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί σε αυτά που λέμε .Πρώτη φορά στην Ελλάδα συμβαίνουν τέτοια οικονομικά γεγονότα σε περίοδο Ειρήνης που κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί.Τι να πω δεν ξέρω και εγώ, εκείνο που στα αλήθεια πιστεύω είναι ότι έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στον Ελληνα Πρωθυπουργό,ελπίζω ότι θα τα καταφέρει, χωρίς όμως να γνωρίζω από που πηγάζει αυτή η αισιοδοξία.Πάντως σίγουρα κανείς δεν γνωρίζει που μπορεί να πάει αυτή η κατάσταση.
    11 Απριλίου 2011 2:12 μ.μ.
    emmanoyil είπε...

    Δύσκολη εβδομάδα για τον Πρωθυπουργό και την κυβέρνηση,υπάρχει πίεση από τους δανειστές να παρθούν και άλλα επώδυνα μέτρα,δεν μπορώ να καταλάβω τι άλλο θέλουν να κάνωμε για να γλυτώσουμε, από τον λάκκο με τα φίδια που μας έχουν ρίξει.Η ψυχολογία του λαού δεν είναι καθόλου καλή.Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δεν ψήφισαν το νομοσχέδιο για τα φρουτάκια και πολύ καλά έκαναν λέγοντας στον Υπουργό οικονομικών αν είναι να συγκεντρώσομε χρήματα έτσι, τότε σε λίγο θα πρέπει να νομιμοποιήσομε και τα ναρκωτικά,ο σκοπός είναι να σώσουμε τον λαό και όχι να τον καταστρέψωμε,δίκηο δεν έχουν.Εχω μπερδευτεί και δεν ξέρω να ξεχωρίσω τι είναι σωστό και τι λάθος.Αύριο φτάνουν στην Αθήνα για να υποστηρίξουν τον κο Γιώργο Παπανδρέου ισχυροί από την Ευρώπη μεταξύ αυτών και ο πρόδρος της Ευρωπαικής Τράπεζας θα δούμε.
    11 Απριλίου 2011 7:03 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. emmanoyil είπε...

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ ΕΓΙΝΕ ΧΡΗΣΙΜΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣTO BLOG ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΕΥΣΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥς ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΥΓΕΙΑ ΜΜ
    14 Απριλίου 2011 2:58 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή