Σάββατο, Απριλίου 23

ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ

Κυβέρνηση Μνημονίου μετά το Πάσχα.Κοινωνικό κράχ λόγω του Μνημονίου.Γιώργος Παπανδρέου η με στηρίζεται η πάμε για εκλογές.Με λίγα λόγια διαβάζοντας τις πρώτες σελίδες των κυριακάτικων εφημερίδων  καταλαβαίνει  κανείς ότι μετά το Πάσχα έρχεται ο γολγοθάς των ελλήνων.
Εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι κάποιο παιχνίδι παίζεται από τους μεγάλους που κυβερνούν τον πλανήτη.Το πιστεύω αυτό γιατί δεν καταλαβαίνω, πως είναι δυνατόν να χρωστάνε όλα τα κράτη, και να ομολογούν ότι τους εκμεταλεύονται οι λεγόμενες αγορές,καλά αυτά δεν
είναι αστεία. Γιατί να αφήνουν όλα τα κράτη να τους εκμεταλεύονται μια χούφτα απατεώνων, γιατί δεν
τους φυλακίζουν αμέσως αφού είναι υπεύθηνοι για την καταστροφή των οικονομιών όλου του κόσμου.Μήπως μπορεί κανείς να μου εξηγήσει   που πηγαίνει όλη αυτή η βρώμικη κατάσταση, μήπως μπορεί να μου πει κανείς, ως πότε θα αντέξουν τα νεύρα των χιλλιάδων πολιτών σε όλο τον κόσμο.Το πρωτοσέλιδο όμως του Αδέσμευτου Τύπου είναι ελπιδοφόρο μιλάει για αισιοδοξία μου κάνει μεγάλη εντύπωση.Για αυτό λέω ότι εγώ συνεχίζω να ελπίζω.Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει.Καλή Ανάσταση σε όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου